هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

اليكي يا اجمل ليدي غونا

4 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
habib_alwafa

ذكر
العمل/الترفيه : في الجش

اليكي يا اجمل ليدي غونا Empty
مُساهمةموضوع: اليكي يا اجمل ليدي غونا   اليكي يا اجمل ليدي غونا I_icon_minitimeالإثنين 30 مارس 2009, 4:26 pm

في بدايه كلامي انا واثق مليون في الميه ان مهما اتكلمت او كتبت مش هاقدر اوفيكي حقك يا غونا

لاان صدقتنا بمتلكها الاحساس والكلمات عمرها مابتعبر عن الاحساس بشكل كامل

ولااكنني سوف اكتب من اجعل ان اظهر للناس مدا الصداقه بيننا وكمان علشان يعرف ان الدنيا لسه بخير

انا شخصينا بيكفيني وجود واحده زيك يا غونا وده بالنسبه لي اكبر دليل ان الدنيا لسه بخير

مش هاتصدقيني لو قوالت لك قاد ايه انا سعيد ان عرفتيك بجد ياغونا انتي مليتي عليه حياتي

بصدقتك ومشاعرك الجميله بالرغم ان احنا ما بنتكلمش كتير الفتره الاخيره زي الاولعلشان شغلك ومواعيدك

ال ان انا يكفيني افتكر كلامك او اشوف كتبتك بفرح جدا جدا طول مانا قاعد مع نفسي افكر فيكي وفي كلمك

وفي احساسك الرائع وفي طيبتك اللي مش موجوده عند حاد انا فعلا اكتر واحد محظوظ في الكون

علشان حظي وصلني ان انا اتعرف بيكي بجد ممكن يكون كلامي مش مفهوم

بس انا حاسيت ان انا لاازم اوفي لك ولو جزاء بسيط من اللي ليكي عندي ربنا يحميكي و يوفقك في حياتك يارب ياغونا

وبجد ونعمه الصداقه والاخواه تسلمي لي يارب وميحرمنيش منك وال من صدقتك ليه

وعايزك تعرفي كمان ان الشئ الوحيد اللي صعبان عليه لما ادخل الجيشهو اني هابعد عنك ومش هاعرف اكلمك كتير زي دلوقتي

وصدقيني انا فعلا حاسس الكلام ده لا انك بجد حاجه غاليه عليه اواى وبوعدك امام الجميع

ان انا عمري ما هاسمح لصدقتنا انها تنتهي تحت اي ظروف او ضغوط مهما ان كانت

في النهايه تحياتي بحياه سعيده يا اجمل ليدي غونا في الكون رنا يحميكي لنفسك وميحرمنيش منك ابدا

جمل صداقه في الكون بيني وبين غونا لاانها ما فيهش قيود وال فيها كدب

واجمل صديقه وانسانه في الوجود مش محتاج ان انا اكتب اسمها المفروض نحس بس باسمها

مع اطيب تمنياتي للجميع بحياه سعيده
lady_ghona

lady_ghona

انثى
العمل/الترفيه : سيده اعمال

مُساهمةموضوع: رد: اليكي يا اجمل ليدي غونا   اليكي يا اجمل ليدي غونا I_icon_minitimeالإثنين 30 مارس 2009, 5:19 pm

تصدق يا عادل اني عيطت وانا بقرء كلامك الجميل دا ...مش عرفة ليه بس انت خلتني اتاكد انو اي قرار خدتو بعد معرفتك كان قرار صح ...وانا بحبك يا اخي حب طاهر في الله عرفنا بعض عن طريق النت وعلقتنا بتاخد مرسى تاني اهلي بيعرفوك واهلك يعرفوني وبعد مكانو عندي اخوين بقو عندي تلاتة ودي نعمة من عند ربنا تسلملي يا غالي ولا اتحرم منك ومن طبتك يوم وصعبان عليا بجد انك حتروح الجيش ونفسك مكسورة بس انا من قلبي عيزاك تروح وتشوف مستقبلك وتحقق اهدافك الي كلها مزايا ولي سبق وكلمتني عنها ....اعتقد انو مدام بنت النور ليها فضل كبير انحنا تعرفنا عن بعض لانو صداقتنا دي اتولدت في عرب بلاحدود وكلنا عرفين انو الروم المحترمة دي في الاول والاخر بترجع لها وانا بشكرها جدا لانو الهدف الي خلاها تفتح رومات انها تجمع الناس مع بعض ونستفاد من بعض وربنا اداها على قد نيتها لانو فيه مننا كتير ..مع احترامي لناس كلها ولي كانو السبب بردو في لقانا ........... انا بكتر مكنت ندمانة اني دخلت رومات ودخلت كام فروج بكتر منبسطت اوي لما تعرفت عليك وعرفت الانسان الجميل الي وراك .....................................
انا فرحانة اوي ومبسوطة لاني تعرفت عليك وعلى نور انتو لتنين بجد نعم الاصدقاء ومها حصل بنا بنرجع ونسامح بعض حتى لو جرحنا بعض عشان حب طاهر برئ ليا امنية وحدة عند ربنا اني اجي في القريب العاجل واشفكم ونتعرف اكتر واكتر يا اغلى صحاب ليا .................انا ناس كتيرة بتحبني وانا كمان بحبها اوي وبعتبرهم بردو اصدقائي بس انت ونور ولا فيوم اعتبرتكم شخص تاني بعيد او غريب عني كل مابكلمكم بحس اني بكلم نفسي لانكم بجد ادرتو تكوني نفسي ياربي يديم بنا المحبة ولايبعدنا عن بعض في يوم

متشكرة ليك يا عادل على اي احساس جميل حسيتو تجاهي لانو بجد انا بتفرق معايا الحجات دي ............وبشكرك عوض المرة الف مرة يا اروع واغلى صديق شفتو فحياتي

:77 00001 المعدبة غنة
نور

نور

انثى
العمل/الترفيه : طالبة

مُساهمةموضوع: رد: اليكي يا اجمل ليدي غونا   اليكي يا اجمل ليدي غونا I_icon_minitimeالأربعاء 01 أبريل 2009, 2:51 am

عادل بجد لما قريت كلامك حسيت قد اية ان لسة في صداقة واحساس حقيقي بجد

ومن كتر كلام غونا عليك عرفت قد اية انسان بجد انسان حقيقي في زمن مش بقينا قادرين

نفرق بين الحقيقي والتقليد ربنا يسعدك واتمني من الله ان تدوم الصداقة والاخوة بينكم الي

ما شاء الله واقبل مني تمنياتي لك بالسعادة ومشكور علي احساسك وكلامك الجميل
malloka

انثى

مُساهمةموضوع: غنااااااا عودي ياغنوة على وعودي   اليكي يا اجمل ليدي غونا I_icon_minitimeالخميس 02 أبريل 2009, 8:21 am

ونا عيطت اكتر اما دكرتي عادل ونور وقلتي انك بتشكري القدر انو عرفك بيهم ونا فين مين قلبك ولا خلاص زوزا
باااح مين حيتك ياريت محدش يزعل منى

انا لو مش بحبك مكنتش تفرق معيا بس اعمل غصبين عنى للحضة حسيت انى موت بنسبلك ونستى صدقتنا ومبحبنتا ولا علاشن مش بفتاح النت كتير يبقا خلاص انا بجد عيطت اسفةةة جدااااااا بس الي حسيتو قلتلو انا بحترم عادل اوى علاشن طيب ونا بجد بحبو وكمان نور حبتها اوى علاشن انتى بتحبيها ونا مبسوطة انى عرفتهم كمان بس ياااااااااااااريت مش تنسي زوزوا بسهولة كيدة علاشن انا بجد هزعل و كفياا انى احبابي بيروحو منى مش انتى كمان

مش مكتوبلى الفرح

مش مكتوب لهوانا

معاه
يعيش

حلم جميل

فى الهوى عشناه

حلم جميل

فى الهوى عشنااااااااااه

وما

صحينا

كئنه

مفيش

مفيش

الوعد يااه على الوعد يااا

يااااااه

على القسمه

لما الدمعه

بتطفى البسمه

لما احبابنا

يروحو

لغيرنا

ااااااااه

عودى

عودى
[size=21]

[/size]

لا حبايب

لا معنا لوجودلا

لا حبايب لاقرايب لاسهر

لا نجوم

تورد فى ليلى لاقمر

ايه كان جرالى كل ده

نعيش بعاد باشكلاده

عووووووووووووووودى

غنوة على وعدي

غناااااا عودييي
malloka

انثى

مُساهمةموضوع: رد: اليكي يا اجمل ليدي غونا   اليكي يا اجمل ليدي غونا I_icon_minitimeالخميس 02 أبريل 2009, 8:31 am

انا اسفة على الشخبطة الي حصلت دي معلش ليسا بتعلم اسفة بحبكم اووووووووووووى فرند
lady_ghona

lady_ghona

انثى

مُساهمةموضوع: رد: اليكي يا اجمل ليدي غونا   اليكي يا اجمل ليدي غونا I_icon_minitimeالخميس 02 أبريل 2009, 1:17 pm

ابدا يا حبيبتي ابدا يتقطعو الادين الي مش كتبو اسمك ولا شوف دمعة وحدة على خدودك وبعدين يا هبلة انتي متاكدة من حبي ليك لما مش اجيب سرتك ولا مش اكتب عليك دا مش دليل على اني نسيتك .... انتي عرفة كويس علقتي بنور ازاي ... انتي ولا نور ولا عادل ولا اي حد عرفتو كل واحد ومرتبتو في قلبي واعتقد انك عرفة كويس مرتبتك ايه
انا حزعل لو قلتي كدا مرة تانية دي مجرد كلمات يا زوزا ممكن اكون حساها اه بس مش هي الكل في الكل واني مش كتبت عنك يعني نسيتك وانتي اصلا تفتحي النت او مش تفتحيه انا بسال عنك وديما في بالي ظروف كدا منعتني اتصل بيكي والله ياربي تعدريني ومش تعملي كدا تاني وبقلك يا ستي حقك عليا والله بحبك بردو انتو التلاتة صحابي على الله مش يطلع واحد رابع يزعل تاني ياربي تكوني بخير ابقي طمنيني عليكي عشان انا مش حقدر اتصل اليومين دول

00001 غنة
habib_alwafa

ذكر
العمل/الترفيه : في الجش

مُساهمةموضوع: رد: اليكي يا اجمل ليدي غونا   اليكي يا اجمل ليدي غونا I_icon_minitimeالأحد 05 أبريل 2009, 6:35 pm

مش مصدق نفسي واللهي لما قريت كلامك يا زوزه ومش هاقوالك غير عيب لما تكوني عارفه ان الناس بتحبك وبتعزك وتقوالي ان هما نسيوكي انا في بدايه كلامي خلص قوالت ديها مجرد كلمات عمرها ما ها توصل الاحساس بصوره كملها بس انا حبيت اوصل رساله للناس وعايزك تتاكدي مليون في الميه انا غونا بتحبك وعمرها ما تقدر تستغني عنك ومش عايز اشوف دموعك تاني ومعليش الرد جايه متاخر بس انا مش بفتح نت علشان كده مش شوفت كلامك غير دلوقتي

اليكي يا اجمل ليدي غونا
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-