هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

مش مكتوبلي الفراح

4 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
malloka

انثى
العمل/الترفيه : سيده اعمال

مش مكتوبلي الفراح Empty
مُساهمةموضوع: مش مكتوبلي الفراح   مش مكتوبلي الفراح I_icon_minitimeالسبت 04 أبريل 2009, 5:36 am

مش مكتوبلي الفراح

مش مكتوب لهوانا

يعيش معاه

حلم جميل

في الهواى عشناه

حلم جميل

واما صحينا

كئنه مفيش

مفيييييييش

ياااه على الوعد ياااااه

يااااه

على القسمه

لما الدمعة

بتطفي البسمه

لما احبابنا

يرحو لغيرنا

اااااااااااااااااه

عودي

لا حبايب

لا معنا لوجدى

لا حبايب لا قرايب

لا سهر

لا نجوم

تورد في ليالي القمر

ايه كان جرالي

كل ده

نعيش بعاد با الشكل ده

عودي غني علا وعودي

lady_ghona

lady_ghona

انثى

مش مكتوبلي الفراح Empty
مُساهمةموضوع: رد: مش مكتوبلي الفراح   مش مكتوبلي الفراح I_icon_minitimeالسبت 04 أبريل 2009, 2:33 pm

ليه بس كدا يا حبيبت قلبي مين قلك انك مش حتفرحي من قلك انو ربنا مش مخبي ليكي الاحسن والاحسن ولا انتي خلاص بقيتي تعلمي علم ربنا
استهدي بالله كدا وانبسطي وافرحي وعيشي حياتك لحظة بلحظة عشان العمر لي بيروح صعب نرجعو صعب ايه يستحيل يرجع .......... يا ماما حبيبتي مش تحزني والنبي عشان انتي عرفة بحبك اد ايه ومش بستحمل دمعة وحدة تنزل من عيونك او صرخة الم تطلع من جواكي ياريت ترجعي زي الاول حبيبت قلبي وافتحي افتحي وطمنيني عليكي اصلك خلاص شيفاكي قفلت عالم النت خلاص ولو مش المنتدى الجميل دا كنت مش عرفتك بتعملي ايه ولا حسة بايه ياريت يا حبيبتي تفرحي شوية زوزا حبيبت قلبي دوري حوليكي وحتعرفي عيزة اوصلك ايه انتي عرفة اكيد كلامي يريت تفكري كويس

00001 غنة
زلعى

ذكر
العمل/الترفيه : طبيب

مش مكتوبلي الفراح Empty
مُساهمةموضوع: رد: مش مكتوبلي الفراح   مش مكتوبلي الفراح I_icon_minitimeالسبت 04 أبريل 2009, 3:01 pm

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
اكيد فى اشياء جميله كتير فى حياتك فتشى عليها وتمتعى بيها وانظرى دائما اللى النصف المضىء من القمر وضعى انجازتك الرائعه امام عينيكى وتمتعى بها وبين كل مرحله والاخرى توقفى قليلا وانظرى الى اخطائك وتلافيها كى يذداد النصف المضىء فى حياتك وهكذا حتى تكتمل حياتك بالنور وشكرا
اللى بنى مصر كان فى الاصل بيطريا
زلعى

ذكر
العمل/الترفيه : طبيب

مش مكتوبلي الفراح Empty
مُساهمةموضوع: رد: مش مكتوبلي الفراح   مش مكتوبلي الفراح I_icon_minitimeالسبت 04 أبريل 2009, 3:03 pm

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
اكيد فى اشياء جميله كتير فى حياتك فتشى عليها وتمتعى بيها وانظرى دائما اللى النصف المضىء من القمر وضعى انجازتك الرائعه امام عينيكى وتمتعى بها وبين كل مرحله والاخرى توقفى قليلا وانظرى الى اخطائك وتلافيها كى يذداد النصف المضىء فى حياتك وهكذا حتى تكتمل حياتك بالنور وشكرا
اللى بنى مصر كان فى الاصل بيطريا
malloka

انثى

مش مكتوبلي الفراح Empty
مُساهمةموضوع: رد: مش مكتوبلي الفراح   مش مكتوبلي الفراح I_icon_minitimeالسبت 04 أبريل 2009, 8:31 pm

cut السلام عليكم

انا بشكركم اووووووووووووووى انكم اهتمتو بي موضعي

قدي ايه كنت مبسوطة جداااااااا

وخليت معنوياتى كويسة الحمد لله

مرسي ليكم كلكم ربينا ميحرمنى مينكم ابدااا
habib_alwafa

ذكر
العمل/الترفيه : في الجش

مش مكتوبلي الفراح Empty
مُساهمةموضوع: رد: مش مكتوبلي الفراح   مش مكتوبلي الفراح I_icon_minitimeالأحد 05 أبريل 2009, 6:42 pm

انتي مبسوطه من روددهم وانا زعلان منك علشان انتي علي طول بتقوالي مش مكتوبلي الفرح مش بتبصي ليه حواليكي وتشوفي الناس اللي بتحبك ليه ما بتدوريش علي الحاجه الحلوه ليه بتمسكي في الحاجه الحزينه الدنيا لاازم يبقي فيها حزن وفرح مهمتنا احنا اننا ندور علي الفرح ونتجنب الحزن يارب تكوني فهمه كلامي يا زوزه وكمان زعلان منك علشان ما بتساليش عليه وانا خلاص ديه تقريبنا اخر مشاركه ليه علي النت علشان رايح الجيش بكرها تحياتي للجميع مع تمنياتي بحياه سعيده تقبلي مروري يا زوزه يا جميله

مش مكتوبلي الفراح
صفحة 1 من اصل 1